Hjälp...?!

Om det nu skulle vara så att ni inte har så mycket planerat för helgen
...kanske är sugna på lite sällskap?
...lite god mat och öl?
...kanske till och med lite gammalt hederligt kroppsarbete?!

I så fall har jag ett perfekt förslag - kom hem till oss!
Den här härliga högen ska nämligen förflyttas från vår baksida till vår framsida och framför allt - i en container!


Sällskap, kroppsarbete, god mat och öl... Fyra önskningar i en!!! :)

Jag har ju som vanligt sån grym tajming och ligger pall m feber, så stackars S får slita dubbelt upp med bärandet! Däremot är jag tillräckligt vid liv för att kunna laga god mat och fika och servera kall öl...

Så... vad säger ni?!
Ett erbjudande ni knappast kan säga nej till va?!
Ha, ha, ha!!!

Nä, skämt åsido.
Bävar för att ta tag i den där förbaskade högen...
Men ett måste...
Å lite hjälp tackar man ju inte nej till... ;)

Ses?
/A

Kommentarer
Postat av: Katleen

Kommer!!

2008-09-19 @ 12:02:14
Postat av: Therése Ringström

Känner verkligen med dig när jag ser högen har själv totalrenoverat ett hus!!! Det är ju rätt slitsamt....

Jag hoppas verkligen att jag kan komma till mässan, jag har aldrig varit på någon.

ha det bra!

2008-09-20 @ 20:44:24
URL: http://minpysselhorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0