Drömmare

Jaha, så var det höst igen... Årstiden jag fasar för varje år!
Inget är kul och jag är bara trött, trött, trött... Tänker varje gång att "i år ska jag käka vitaminer, va pigg, njuta av färgerna och mysa med tända ljus...".
Men, det funkar liksom inte riktigt för mig! Hur fasen gör ni andra som lever på som om inget hänt? Märker ni inte att det är mörkt typ hela tiden, kallt och regnigt, jobbiga saker händer och kroppen bara skriker neeeeej?! Fattar inte hur jag ska lyckas övertyga mig själv om att hösten är en BRA tid...

Lever just nu enbart på kärlek och drömmar. 
Drömmar om framtiden.
Om renovering.
Om sommaren.
Och framför allt  - om att få vara kreativ!

Har så mycket tankar och idéer så det känns som om min hjärna spricker om jag inte får utlopp för det här snart! Önskar jag hade tid, ork och pengar att omvandla mina drömmar till verklighet. Intalar mig själv att det är en lång process som bara startat och att jag en dag gör det jag drömmer om...

... hmm, då kanske till och med hösten blir en trevligare tid?

Drömmer vidare ett tag till.
Ses.
/A

Kommentarer
Postat av: Christel

Keep on dreaming!!! Det är det som håller oss vid liv!!!!



Kramar från kusin vitamin

2008-10-24 @ 12:16:31
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Katleen

Hej du, tror inte att det är så att man orkar, utan så länge man inte vinner på lotto handlar det om måste bleeeee......

2008-10-26 @ 11:41:44
Postat av: Katja

Jag har flyttat från Stockholm till Jämtland, skaffat häst och tycker att hösten är underbar!

2008-11-14 @ 17:44:45
URL: http://sthlmblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0