Scrapbooking mm

Fick äran att få en av mina LO´s publicerad i den svenska scrapbooktindningen "Scrapbooking mm", i janurinumret. *stolt* LO´n är till mitt egna album (BOM - boken om mig) och handlar om hur härligt det "vanliga svenssonlivet" är!

image88

Papprena är av märket Hambly som gör en hel del overlays (genomskinliga papper). Här har jag använt en rutig overlay som en genomskinlig del av LO´n.

image89

Januarinumret av tidningen var en riktig egotripp för mig, eftersom jag även kom trea i fototävlingen. *superstolt* Hur ska jag någonsin kunna toppa det?! Känner pressen...ha, ha...

Kommentarer
Postat av: LenaS

Åh vad kul förstår att den vart publicerad!!!
Kramis/LenaS

2008-04-02 @ 13:21:01
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Carolina Johansson

Hejsan, var hos din svärmor och handlade för ett par kvällar sedan:-) Jag såg denna layouten i tidningen och tyckte redan då att det är FANTASTISK!! Det känns SÅ rätt att ha en overlay också mitt i, den är verkligen superläcker och ville gärna berätta det. Grattis till dig!
/Carolina

2008-04-03 @ 21:26:03
URL: http://hjarterummet.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Oh MY är det du som har gjort denna underbara LO =) den ska jag lifta till utmaningen!!!
Jag har sett den i SBmm & har alltid tänkt att jag ska lifta den till min BOM.... Tackar för inspirationen ;)

2008-05-10 @ 11:27:17
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0