Snälla tomten...

Oj, vad länge sen det var jag uppdaterade här... Hösten har rullat på i en rasande fart och jag har haft alldeles för mycket i huvudet och ingen koll på någonting. Tror aldrig jag varit såhär rörig. Kanske inte så konstigt egentligen
- vi har haft otur med precis allt som kommit i vår väg! Undrar vad vi gör för fel... Eller är det kanske såhär det ska vara? I så fall har jag missuppfattat allt. Sorry.
2008 har varit ett märkligt år och jag kan bara säga att jag har sjukt höga förväntningar på 2009. Kanske lite dumt av mig - men vad mer kan man göra än att hoppas?!

Julen närmar sig med stormsteg och jag hinner inte riktigt med... Som vanligt ;)
Har kämpat för att julstämningen ska infinna sig och efter helgens fixarryck är det nära... Stora badrummet är så gott som klart och köket har kommit en bit till på vägen. Vad sägs om de här "före och efter" bilderna på badrummet?!

 


Hann även med lite pyssel i helgen. Stjärnor, ljusstakar och lite blomgrupper och ljus. Mys! Ska försöka hinna med lite julklappsinslagning accompanjerad med lite julmusik denna helg och sedan är det ju dags för lucia och då måste man väl känna lite jul i alla fall?!

 

Som tur är har jag i alla fall koll på julklapparna i år och de flesta är tom. redan fixade. Skönt. Fick frågan vad jag själv önskar mig... hmmm... har inte riktigt hunnit tänka på det... Tyvärr önskar jag mig nog saker som är lite svåfixade...

Snälla tomten... jag önskar mig:
Tid
Ork
Tur
Pengar

Och så hade det inte varit helt fel med en boxningssäck och boxningshandskar, ett nytt objektiv till min kamera, en ny kameraväska, digitalt ritbord, helkroppsrenovering (finns det?!), trädtapet till sovrummet, coola inredningsprylar, mer tid, mer ork, mer pengar och en hel bunke till med tur!!!

Nåväl, ska försöka vara snäll fram till jul och äta mycket pepparkakor så får vi väl se vad som händer... Nu ska jag krypa till kojs så jag orkar vara snäll imorgon me.

Gonatt!
/A


Kommentarer
Postat av: Katleen

ooo men såå fint det blev i badrummet, och du 2009 kan ju bara bli bättre!! det är så jag tänker : )

Jag skickar en STOR "ORK & TUR" Kram till dig!

2008-12-03 @ 12:36:11
Postat av: Anette

Allt ordnar sig på årsbasis - eller hur var det nu?! ;)

2008-12-03 @ 15:25:02
Postat av: Katleen

JAJA MENSANN, och du det är BARA 28 dagar kvar i år!!!!

2008-12-03 @ 18:47:31
Postat av: Ulrika

Jag håller tummarna för fullt! Vi fixar det, bombis! Sluta aldrig hoppas och tro! KramKram Ulrika

2008-12-03 @ 19:54:33
Postat av: Christel

WOW vilket badrum ni fått!!!! Gillar dina ljusdekorationer a lot!

Kramar

2008-12-04 @ 09:16:21
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: LenaS

Åh vilket fint badrum!!

Kramis/LenaS

2008-12-09 @ 11:12:34
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0