Bit ihop eller bryt ihop?

Ja, vad kan man säga?! Det är en hektisk period just nu!
Kan man trycka på paus nånstans?! Har lyckats komma åt "fast forward" och hittar inte pausknappen...
Sitter och är febrig och förkyld och håller i utvecklingssamtal.
Har dessutom jobb upp över öronen - högarna på mitt skrivbord växer och växer. Fattar inte hur det går till?!
Vill börja renovera köket, men lyckas aldrig komma till skott... Mycket och många som ska tajmas.
Hinner ju inte ens städa...
Vill ut och fota fina våren och scrappa lite. Men när då?! Min enda lediga tid är efter 23:00 och fram till 05:00 och då kanske det är lämpligt att pömsa en stund?

Suck...
Tar ett djupt andetag och räknar ner...
Snart sommarlov... :)

Återkommer.

/A

Kommentarer
Postat av: LenaS

Åh vilken stress hoppas du snart hittar luckor så du kan få komma ut och fota & andas....
Kramis/LenaS

2008-04-23 @ 07:32:09
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Katleen

men min lilla bästa svägerska, take it eaaaaasy,
Det som inte blir gjort idag tar man imorgon!!
Men till 23.00 på kvällen herregud, då skulle jag brytit ihop! Det går inte!!!
När jag läser om din stress o så mammas stress känns det som jag vill komma till sverige o hjälpa er.. men...
SNARt är det sommarlov, o då kommer du hit o då kan du slappa riktigt!!! O om du inte gör det då, så häller jag fyllt me vin i din kropp eller Leffe så då går det automatiskt att slappa!!!!

KRAM

2008-04-23 @ 12:09:03
Postat av: Kamilla

Stackare,ni lärare har det inte lätt såhär i slutiderna före sommarlovet!!
Ta hand om dig,ni gör ett jättejobb!!! Scrappa hinner du till sommarlovet efter grillningen ;)

2008-05-10 @ 11:24:43
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0