Höst på riktigt

Ja, som ni kanske redan märkt, så är jag inte nåt vidare bra på att uppdatera min blogg... Har helt enkelt alldeles för mycket annat för mig :) Önskar jag kunde säga att all den där tiden försvinner till en massa roliga projekt, men ärligt talat blir det mest vardag: jobb, mat, hushållsysslor, leka med sonen - ja, ni vet hur det är?! Hinner knappt med att tänka ibland... Å tur är väl det, för annars hade jag nog lagt mig i sängen och sovit ett par dagar eller så... För nu är det minsann höst på riktigt och jag är sådär trött och likgiltig som jag alltid blir såhär års.

Men, en del kul saker händer ju trots allt. ;)
Trädgårdsprojekt, renoveringsplaner och så scrapping och fotografering nån gång då och då. Och så är det ju tur att jag har sådana där goa pojkar här hos mig som får viken grå och tråkig vardag som helst, bli till en riktig fest!

Som tur är, så varar inte hösten i all evighet ;) Så jag tar ett djupt andetag och håller andan ett par månader nu!
Synes.

Sköt om er i höstrusket!

Kommentarer
Postat av: Katleen

Hej du,
Lika höstig här i Belgien,
Men jag skickar en kram ifrån Belgien för att ge er lite värme !!!!!

2007-09-26 @ 19:13:35
Postat av: Katleen

Föresten
*** PLOPERDEPLOP****

2007-09-27 @ 07:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0