Jag och min kamera

Hemma hos mina föräldrar finns mängder av diabilder.

Både från min och min systers uppväxt, men också från tiden innan vi fanns. Jag är evigt tacksam för att de har dokumenterat så mycket av mitt liv och jag hoppas att min son någon gång i framtiden kommer känna likadant. Även om han ibland, mest verkar tycka att jag är skitjobbig som ska fota hela tiden...


Jag kan inte säga exakt när mitt intresse för fotografering väcktes. Men, någon gång under gymnasietiden läste jag en fotokurs och fick då upp ögonen för det där med skärpa, slutartider och mörkrum.

Jag köpte en begagnad systemkamera och sedan var jag fast!


Min begagnade systemkamera hur nu bytts ut mot en fin digital historia och här på min lilla blogg kan du se några av de ögonblick som vi fångat - jag och min kamera.

Tack för att du kikade förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0