Bättre kreativ röra...

...än att ingenting göra!

Sa någon klok människa någon gång till mig....


image34

Men i mitt fall har det varit tvärtom på sistone...
För mycket röra - därför ingenting göra!

Har bara scrappat "panik-presenter" sista tiden och aldrig haft tid att plocka undan efter mig. Har därför fått flytta längre och längre ut ur rummet för att kunna få plats. Tillslut kunde vi bara öppna dörren och sätta oss vid datorn som står precis innanför.

Så idag fick det bli STORSTÄDNING!
Och oj vad sköööönt det är när allt är på sin plats igen.
Nu kan jag äntligen sitta vid mitt skrivbord och scrappa igen. Härligt!

image35


image36

Kommentarer
Postat av: evelina

'Kreativ röra blir till för sambon att förgöra' skulle nog passa in bättre på mig :).
Finfina bilder!!! Och din syster gör vacker musik...

2007-06-06 @ 20:25:07
Postat av: Katleen

JAG säger bara WOW :) !!!!!

2007-06-07 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0