Tadam!

Eller "Dattam", som Marlon skulle säga ;)
Nu börjar det likna något!



Lagom till Stefans semester är det dags att sätta in köket! Tajming!
I helgen ska vi montera stommar tills händerna blöder. ;)
Vill helst jobba 24 timmar om dygnet nu, tills allt är på plats. Spännande!
Kan inte fatta att det snart är klart....

         
Klicka för större bilder.

Lite scrappande har jag också hunnit me! De e bra me sommarlov ;)
Lite beställningskort och detta födelsedagskort till Marlons kompis.



Går en liten photoshopkurs på nätet som superduktiga Mikaela håller i. Kolla hennes blogg: WoopsieDaisy.
Jag är kär! Så lätt blir det så fint!  Titta vilken skillnad det blir på bara ett par knapptryck... Lovely!



Nä, nu bär det strax iväg på grillfest - hoppas vädret håller sig någotsålunda fint!
Ha de!
/A

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åååhh, vad fiiiint det blir! Jättecoolt! Det är ju det vi har sagt hela tiden - "det blir nog bra när det blir klart"!



Snygga bilder blir det också, nu lär det väl inte dröja länge innan du hittar ett annat kall... Vem ska jag då samåka med?



Ses på söndag, då får ni inte ha blod på händerna... :-)



Kram AK

2008-07-11 @ 20:53:43
Postat av: Linda

Vad fint det blir i köket och härligt kort! :)

2008-07-11 @ 23:39:19
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Katleen

Köket: WOW

Kort: WOW

FOTO: WOW

2008-07-12 @ 14:36:50
Postat av: saravillfara

Vad läckert köket ser ut att bli!

Tittade in mest för att vi är kurskamrater nuförtiden, tänkte att jag skulle säga hej :)

2008-07-13 @ 19:53:29
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Pia

Åh vad köket blir härligt! Och vilket fint kort Valter skall få. Sist men inte minst, fotot!! Wow, jag hade oxå behövt gå en kurs i Photoshop,,,Kram och somriga hälsningar till er.

2008-07-15 @ 13:09:58
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Katleen

Jag har en liten utmaning till dig i min blogg!

(Om du vill och har tid)

2008-07-17 @ 12:53:26
Postat av: LenaS

Åh vilket häftigt golv, det kommer bli asläckert!!!

Kramis/LenaS

2008-07-18 @ 07:34:48
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0