Scrapträff

Hurra! Jag har scrappat!
Det händer alldeles för sällan nu för tiden - men ack vad skoj det är!

Var på scrapträff i helgen och fick massor inspiration. Trots en massa trevliga scrappare, prat, skratt, utmaningar, tävlingar, god mat och dryck, så hann jag faktiskt med ett par LO´s och en dörrskylt. Helt otroligt ;)
Träffen ordnades av Scrapgarden som nu även har en Webshop.

Jag vann ett "letter-album" i en tävling och blev genast sugen på att testa detta nya format. Hade redan inspirerats av Sannas LO´s som är just i det formatet, så jag gav det en chans. Här är min första "letter-LO":

image60
Inspiration, handlar om min syrra och hennes förkärlek till naturen, där hon hämtar kraft och inspiration varje gång hon är här på besök. Den lilla "boken" går att öppna och läsa i.

Fick mersmak och ska försöka med en ny LO inom kort. Ska bara fixa lite med skrivaren så jag kan skriva ut lite foton. Som vanligt är tekniken inte alls på min sida... :)

Ses snart igen!
/A 

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Åhh!! Lettersize är ju som gjort för dig! Jag ser fram emot mycket härlig letterinspiration här i bloggen. Tusen tack för en underbar dag, längtar tills vi ses igen! kram Sanna

2007-11-13 @ 19:54:10
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Karin SN

Vacker! Jag gillar rubriken, den känns livfull :-)

2007-11-13 @ 22:05:08
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com
Postat av: Katleen

Vilken FIN LO !!! Men verkligen ser i den vart du får inspiration ifrån, så fint!

2007-11-14 @ 20:10:43
Postat av: Pia Kronkvist

ÅHHHH vilken fin Lo du har gjort,,Du är helt fantastisk på att scrappa,,Förstår att Marlon har att "brås" på...
Ha det gott, Kram Pia

2007-11-14 @ 20:46:03
URL: http://www.piakron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0